Am primit, prin Fan Curier, două pachete. Unul a venit ieri, celălalt azi. Primul avea 40 de kilograme, al doilea 20. Au venit la Institut, într-un moment în care nu eram acolo, fiind preluate de două colege. Curierul le-a lăsat la poarta Casei Academiei, spunând că el nu le duce până sus: sunt două etaje, dar şi două coridoare lungi însumând cam 200 de metri.
În locul colegelor mele, aş fi acceptat să preiau pachetele doar sus, în Institut, nu la poartă.
Oare pentru ce o fi încasat de fapt Fan Curier banii???
Din punctul meu de vedere, firma merită din plin să îşi aşeze numele pe gard.
15 iulie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Convorbire telefonică cu ... un hoț??
Sună telefonul, de pe un număr necunoscut, vizibil (adică nu este ascuns), iar o voce de bărbat mă angajează în următoarea convorbire: - ...
-
De la o vreme, a pătruns și în rețeaua mea de prieteni nebunia cu Bună (virgulă) Bogdan (virgulă) . Hai să explic, că poate nu sunteți la ...
-
Uite câteva hărţi despre care generaţia mea nu a prea învăţat la şcoală. Le-am fotografiat la Chateau de Vianden , despre care am scris cu...
-
Cam greu să baţi dacă refuzi să joci şi în jumătatea adversarului. Cam asta am gândit: în 1990, după România - Irlanda 0-0, în optimi în 199...
2 comentarii:
Nu cred ca Fan Curier sau Cargus sunt cazuri izolate. Absolut toate coletele pe care le-am primit prin diverse firme de curierat rapid au fost livrate "la parter", intrucat angajatul nu a avut chef sa urce 2 etaje. De vina cred ca este lipsa controlului calitatii ale acestor firme si nu firmele in sine si implicit npo pentru ca nu facem reclamatii. Pur si simplu acesti angajati nu au un cod de conduita dupa care sa se ghideze. In plus, unii mai fac bani transportand clandestin anumite pachete cu masina firmei. Reclamati, reclamati, reclamati!
Trebuie reclamat. Asta cred şi eu că este calea. Din păcate lucrurile se complică: cel ce trebuie să reclame este expeditorul, nu destinatarul...
Trimiteți un comentariu