(scuze de calitatea fotografiilor, sunt făcute cu un telefon mobil)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrz6k3-YiupPwpl4wY0FPD7RSbpPEsejda6DMZ7WZU3KDtax8toLfRIJRcD7TZthJRbr9i_wx7i6ONSRu3Z-v_fVYKJ8btQwy45VU4hyhuvmftZ_lf6uxXLTKeFiD55aIXrVOmOpNbS0k/s200/DSC00044.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjiko_lny3uQIlwSHaAgTSk6M-ZtspJzhnjsBcQ1DGO6zFK6WHuEsDKnqQuWVhHwLTriFW2-CMVkqMR05su9s-Yd10nVf6zaOLx5Ex2577g1wNrkO_LqrBL11GXzHKPV4uvYTrQ_1lfFbY/s200/DSC00014.jpg)
Mă întreb dacă:
1. sistemul nu era mai simplu de gestionat dacă se opta pentru o plasmă şi un computer?
2. nu cumva atât Gara, cât şi Aeroportul prognozează de fapt o scădere a fluxurilor de călători?
3. lipsa de adaptare la modurile în care se prezintă aeroporturile şi gările de prin Europa o fi oare un reflex al culturii existente la nivelul branşei transportatorilor?
În fine, tărăşenia îmi aminteşte de o dezbatere publică mai veche despre WC-urile murdare de pe aeroportul din Vilnius, care a dus la ceva cutremure în politica lituaniană: opinia publică de acolo a considerat că porţile de intrare în ţară indică felul în care arată ţara...
LE:
Ca să fie mai clar cum arată lucrurile prin alte părţi, iată un detaliu din tabela de plecări/sosiri din principala gară din Koln. Tabela cu pricina este, în ansamblul ei, de măcar 6 ori mai mare decât o indică imaginea pe care am găsit-o pe Net...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu