Numai că managerii de la fosta companie monopolistă par a avea o altă opinie: ca să activez serviciul, eu am trecut prin următoarele etape: am dat telefon la un număr afişat pe site, am făcut o „cerere telefonică”, am confirmat că sunt îndreptăţit să fac cererea comunicând CNP-ul titularului contractului cu Romtelecom, am răspuns afirmativ la întrebarea operatorului dacă aparatul meu telefonic are tehnologia necesară serviciului respectiv, am menţinut răspunsul şi la repetarea întrebării, am primit un număr de înregistrare a cererii (în fine, am refuzat să îl primesc, spunând că am încredere…). În scurt timp am constatat că telefonul meu de pe Romtelecom a început să ştie cine mă sună.
S-au mişcat prin urmare repede, dar la ce bun atâta birocraţie, când se putea activa automat pentru toţi, aşa cum este în toate celelalte reţele despre care am ştiinţă???
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu