Uite cum stau lucrurile: Mălina şi cu mine avem un cont comun, în Euro, cu două card-uri aferente, a căror întreţinere anuală costă 10 Euro bucata. Evident, la acestea se adaugă comisioane aferente diverselor tranzacţii. Contul l-am deschis în urmă cu mult timp, să tot fie vreo 8 ani de atunci.
Anul acesta am aflat de la bancă (BRD) – Mălina în trei rânduri, eu de două ori – că ni s-a fraudat card-ul. Prima oară, prin mai, Mălina s-a trezit că nu poate folosi cardul, pe când călătorea prin străinătate. A sunat la bancă şi a aflat povestea cu tentativa de fraudare. Nu fusese anunţată. Din fericire mai avea bani pe un alt card, altfel rămânea prizonieră din cauza neplăţii hotelului… În dăţile următoare am fost sunaţi şi anunţaţi că ni s-a blocat cardul.
Cel mai tare astfel de anunţ a fost însă azi: au sunat-o pe Mălina că are cardul blocat pentru fraudare. Card pe care îl ridicase de la sediul băncii săptămâna trecută şi nu îl folosise decât o singură dată: la 5 minute de la ridicare, în bancomatul din peretele exterior al băncii respective, când a schimbat PIN-ul.
Procedura să capeţi un card nou este complicată: trebuie să te duci la bancă să faci o cerere, apoi aştepţi să vină cardul, tot la un sediu al băncii. De ce oare faci tu cererea pentru o fraudă în sistemul băncii, cu care nu ai de a face, e greu de înţeles.
Eu m-am săturat, de cinci ori într-un an e prea mult! Două din cele cinci blocări s-au petrecut cu câteva zile înainte de a pleca din ţară. Unul s-a întâmpla pe când nu eram în ţară. Întâmplarea de azi sugerează clar că trebuie să mă mut la altă bancă, unde să am mai mult noroc în evitarea fraudării. Prin urmare, dacă tot aţi citit până aici, ce ar fi să daţi click pe „comentarii” şi să îmi sugeraţi o bancă reliable, unde să pot utiliza în condiţii decente un card în Euro?
Anul acesta am aflat de la bancă (BRD) – Mălina în trei rânduri, eu de două ori – că ni s-a fraudat card-ul. Prima oară, prin mai, Mălina s-a trezit că nu poate folosi cardul, pe când călătorea prin străinătate. A sunat la bancă şi a aflat povestea cu tentativa de fraudare. Nu fusese anunţată. Din fericire mai avea bani pe un alt card, altfel rămânea prizonieră din cauza neplăţii hotelului… În dăţile următoare am fost sunaţi şi anunţaţi că ni s-a blocat cardul.
Cel mai tare astfel de anunţ a fost însă azi: au sunat-o pe Mălina că are cardul blocat pentru fraudare. Card pe care îl ridicase de la sediul băncii săptămâna trecută şi nu îl folosise decât o singură dată: la 5 minute de la ridicare, în bancomatul din peretele exterior al băncii respective, când a schimbat PIN-ul.
Procedura să capeţi un card nou este complicată: trebuie să te duci la bancă să faci o cerere, apoi aştepţi să vină cardul, tot la un sediu al băncii. De ce oare faci tu cererea pentru o fraudă în sistemul băncii, cu care nu ai de a face, e greu de înţeles.
Eu m-am săturat, de cinci ori într-un an e prea mult! Două din cele cinci blocări s-au petrecut cu câteva zile înainte de a pleca din ţară. Unul s-a întâmpla pe când nu eram în ţară. Întâmplarea de azi sugerează clar că trebuie să mă mut la altă bancă, unde să am mai mult noroc în evitarea fraudării. Prin urmare, dacă tot aţi citit până aici, ce ar fi să daţi click pe „comentarii” şi să îmi sugeraţi o bancă reliable, unde să pot utiliza în condiţii decente un card în Euro?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu