Mea culpa
Am recidivat ca prostul. Am făcut o comandă online la RAO, sperând cu naivitate că vechile mele comenzi de la ei au fost însoţite de ghinion. Am plasat comanda pe 13 decembrie. Cărţile au ajuns la Poştă pe 22 ianuarie, după cum scrie pe ştampilă. Avizul a ajuns în cutia mea poştală marţi, 27 ianuarie. Nu am de gând să mă duc să le ridic. Eu credeam că nu poate să le ia mai mult de 5-6 zile să trimită un colet din Bucureşti în Bucureşti. Se pare că m-am înşelat. Îmi cer scuze domnilor de la Rao pentru că i-am supraapreciat şi i-am deranjat comandând de la domniile lor. Promit că nu o să o mai fac.
Comentarii
Obisnuiesc ca, dupa ce exprim critici sau observatii laudative in astfel de situatii, sa le trimit oamenilor un link. Si unii chiar raspund!
;)
@Andrei: nu, nu le-am scris şi nu le scriu. Ar trebui să îşi pună singuri întrebarea de ce un client care nu e la prima comandă nu se duce la poştă să îşi ridice coletul (am avut un moment de inspiraţie -sau mai exact o lipsă de bani pe card- şi nu am plătit online!). Sunt curios dacă o să îmi scrie să mă întrebe...