La cumpărături...online

Reproduc mai jos mesajul pe care l-am adresat luni (9.04.2012), unui magazin online din România. Am trimis mesajul la ora 18:51 (ora României). Oare ce or fi răspuns?


Buna ziua,

În urma cu 3 luni si 19 zile, mai exact pe 20 decembrie 2012, sotia mea a comandat la firma dvs. produse LEGO pe care le-a achitat pe loc, platind online.
În aceeasi zi a primit un telefon de la dvs. Produsele nu puteau fi livrate inainte de Craciun, urmand a fi livrate intre 1 şi 5 ianuarie. A acceptat compromisul.

Produsele nu au fost inca livrate. Mai jos gasiti un print screen („captura de ecran”) care precizeaza starea comenzii astazi. Ora disponibila în coltul din stanga jos este ora Europei Centrale (UTC+1). Atasez şi corespondenta dintre dvs. şi sotia mea (mesajele generate automat de serverele dvs. la comanda, respectiv dupa plata facturii).

Cum nu am primit nici un alt mesaj de la dvs., banuiesc ca ati trimis un e-mail in care ne propuneati despagubiri. Se pare insa ca acesta s-a pierdut pe undeva prin spam, neajungand niciodata sa fie citit de sotia mea. Tinand cont ca au trecut totusi 3 luni de cand trebuia livrat, ma gandesc ca or fi fost mai multe mesaje pe care le-ati trimis, si ca aveti de asemenea probleme cu utilizarea telefonului.

Va solicitam prin urmare sa ne retrimiteti mesajul respectiv, de aceasta data pe adresa mea de e-mail.

În speranta unui raspuns rapid, va doresc o seara placuta!

________________________________________
Bogdan Voicu
Visiting professor, CEPS/INSTEAD Luxembourg
Senior researcher, Romanian Academy of Science, Research Institute for Quality of Life
Associate professor, Department of Sociology, 'Lucian Blaga’ University of Sibiu
bogdan.voicu@ceps.lu; http://www.bogdanvoicu.ro.

0 comentarii: