Curierul şi gardul

Am primit, prin Fan Curier, două pachete. Unul a venit ieri, celălalt azi. Primul avea 40 de kilograme, al doilea 20. Au venit la Institut, într-un moment în care nu eram acolo, fiind preluate de două colege. Curierul le-a lăsat la poarta Casei Academiei, spunând că el nu le duce până sus: sunt două etaje, dar şi două coridoare lungi însumând cam 200 de metri.

În locul colegelor mele, aş fi acceptat să preiau pachetele doar sus, în Institut, nu la poartă.

Oare pentru ce o fi încasat de fapt Fan Curier banii???

Din punctul meu de vedere, firma merită din plin să îşi aşeze numele pe gard.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu cred ca Fan Curier sau Cargus sunt cazuri izolate. Absolut toate coletele pe care le-am primit prin diverse firme de curierat rapid au fost livrate "la parter", intrucat angajatul nu a avut chef sa urce 2 etaje. De vina cred ca este lipsa controlului calitatii ale acestor firme si nu firmele in sine si implicit npo pentru ca nu facem reclamatii. Pur si simplu acesti angajati nu au un cod de conduita dupa care sa se ghideze. In plus, unii mai fac bani transportand clandestin anumite pachete cu masina firmei. Reclamati, reclamati, reclamati!

Bogdan spunea...

Trebuie reclamat. Asta cred şi eu că este calea. Din păcate lucrurile se complică: cel ce trebuie să reclame este expeditorul, nu destinatarul...