Cargus, un nume … de boicotat!

Ziceam ceva de firme de curierat? Zic din nou: nu folosiţi Cargus, că nu are rost.

Iacătă faptele:
Mi-a fost trimis un pachet din Timişoara pe data de 15 iulie, cu poşta rapidă (Cargus). Azi este 24 iulie, adică 9 zile mai târziu.

Rog pe cea care mi-a trimis coletul să sune la Cargus. Sună, vorbeşte, i se spune că pachetul e prin Bucureşti, să sun eu să îl recuperez. Nu e nevoie să ştiu numărul trimiterii.

Sun la Cargus. Un operator nepoliticos vrea neapărat numărul trimiterii.

Expeditorul sună din nou la Cargus, află numărul trimiterii.

Sun din nou la Cargus. Mi se confirmă faptul că pachetul e în Bucureşti de pe 16 iulie, că au fost să mi-l vireze pe 16 şi pe 17, dar nu m-au găsit acasă şi au băgat coletul în depozit. Apoi operatoarea tace.

O invit să continue. Îmi spune că, dat fiind că nu am sunat, l-au băgat în depozit. Îmi mai zice că ei nu garantează contactarea destinatarului. (Cu alte cuvinte, dacă mă caută acasă în fiecare dimineaţă la aceeaşi oră şi eu nu sunt, gata, nu îmi mai dau pachetul!) (Mă întreb pentru ce sunt ei plătiţi de fapt???) Îmi mai spune că după două încercări eşuate de a-mi da pachetul, mă sună ei. Aşa zice procedura. (E adevărat că a sunat la un moment dat telefonul, cu un număr necunoscut, vineri, în timp ce tata murea. Am sunat mai apoi la numărul ăla şi a sunat ocupat). Îmi mai zice că o să îmi trimită azi după ora 16 coletul. Acum este ora 21. Nu a venit.

Aşadar: vrei să primeşti un pachet prin Cargus? Simplu: plăteşti, apoi te apuci să dai telefoane pe banii tăi, timp de aproximativ 30 de minute. De pe Vodafone pe Orange. După aia speri că îţi vor da vreodată pachetul, pierdut prin hrubele în care sălăşuiesc ei şi depozitele lor.

6 comentarii:

Bogdan spunea...

Încheierea poveştii:

Vineri dimineaţă, pe la 11, am sunat din nou la Cargus. Mi s-a spus că au trimis plicul pe teren. Pe la 11:30 am primit un telefon de la un angajat al Cargus (o femeie) care se stropşea la mine că e în faţa uşii şi cum îmi permit să nu fiu acasă. Evident, era în faţa altei uşi, la alt etaj, în alt bloc, citind în loc de S9, cât e numărului blocului meu, 59, bloc care nu există la numărul de stradă la care pretindea că se află.

Plicul avea pe el lipit un bilet pe care scria "Livrare 25.07.08". Să reamintesc că ieri, 24.07, îmi spusese operatoarea că îmi vor face livrarea după ora 16?!?

Să mai zic şi că angajatul Cargus ajuns în faţa uşii după 10 zile (poştă RAPIDĂ!!!) a ţinut neapărat să dovedească faptul că politica firmei este de a instituţionaliza lipsa de respect?

Sau să pun direct pe gard numele unei anume firme?

Anonim spunea...

Cargus = firma de CACAT
Pentru o livrare loco (Bucuresti) am asteptat 5 zile si chiar au mai trecut 30 de ore dupa ce am primit un mail de asigurare ca coletul meu va fi expediat cu prioritate. Atentie mare: la neprioritate de dreapta ramai pieton.
As mai comenta insa va las pe voi sa alegeti.
Sfatul meu: FERITIVA DE ACUM INAINTE DE SERVICIILE CARGUS

Anonim spunea...

imi pare rau de comentariile rautacioase la adresa firmei,dar cine nu a lucrat in domeniul curieratului nu stie la ce stres este supus curierul.nu vreau sa iau apararea firmei,dar cine nu a lucrat nu cunoaste .eu am lucrat 3 ani in aceasta firma si am plecat din cauza stresului si a noptilor nedormite.sunt intradevar fel si fel de oameni si aici,dar nu putem arunca cu noroi asupra tuturor.sunt insa unii SEFI mai ales la sediul din SIBIU care cred ca ei au dat gaura la macaroana si ei taie si spanzura tot ce misca in zona lor,iar curierul care merge pe teren este stresat in primulrand de acest fapt,apoi de lucrul cu fel si fel de oameni.dci as ruga pe cei care mai scriu sa dea numele curierului cu care are neplaceri asa se va ajunge la o colaborare mai buna

Bogdan spunea...

Condiţiile dificile de muncă nu implică în niciun caz acordarea de dispense pentru a nu îţi face munca pentru care eşti deja plătit sau pentru a te purta urât cu clienţii...

Anonim spunea...

Sunteti niste CACANARI. Pentru 150.000 nu vrei sa te pupe si in dos ? De unde draq trebiau cei de la Cargus sa stie ca tu ai treaba ? daca nu te suna expeditorul sa iti spuna ca ti-a trimis coletul si mai ales daca nu esti acasa, inseamna ca nu iti trebuie. Degeaba aruncati cu noroi, ca la clienti ca voi, care vor si luna de pe cer gratis, este problema.

Bogdan spunea...

Stimabile anonim lipsit de cuviinţă,

Neîndeplinirea serviciului deja achitat constituie o încălcare a contractului respectiv...

Eu înţeleg că este greu să prestezi o muncă oarecare, dar ce v-aţi face dacă, în momentul în care ar ajunge pe la jumătatea operaţiei chirurgicale, medicul ar declara că este indispus şi s-a săturat să aştepte ca inima clientului să bată aşa de încet şi ar pleca să bea o bere?